.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
تجمع كارگران كارخانه ساريت مازندران
اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند ...
تجمع كارگران كارخانه ساريت  مازندران

كارگران كارخانه "ساريت" مازندران در اعتراض به نحوه فروش كارخانه و واگذاري آن به بخش خصوصي، درخارج از ساعات كاري در مقابل محل كار خود تحصن كردند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از ايلنا، كارخانه ساريت وابسته به كارخانه سيمان مازندران بوده و 75 كارگر آن در سه شيفت كاري به توليد صفحه‌‏هاي سيماني ايرانيت مشغول هستند.

فروش اين كارخانه به بخش خصوصي كه راستاي تصميمات سال گذشته مديريت كارخانه سيمان مازندران صورت گرفته، تا كنون خشم و اعتراض كارگران اين كارخانه را به دنبال داشته‌‏است.

اين كارگران با استناد به اظهارات اخير رياست جمهوري در مورد نحوه خصوصي سازي واحد و اينكه كاركنان هر مجموعه در اولويت واگذاري هستند، نسبت به اين خصوصي سازي معترض هستند كه چرا مديريت كارخانه سيمان بدون طرح مساله با كارگران اقدام به فروش كارخانه كرده است.

به گفته كارگران كه هم اكنون ساعات غير كاري خود را در تحصن و اعتراض به سر مي‌‏برند، بيش از 99 درصد سهام اين شركت متعلق به كارخانه سيمان مازندران است.

اين كارگران كه از زمان شروع ساخت كارخانه در سال 64 مشغول به كار هستند، مي‌‏گويند: مسوولان اداري استان، نحوه واگذاري و فروش اين كارخانه را غير قانوني دانسته و اعتراض كارگران را به حق مي‌‏دانند.

به گفته كارگران معترض، كارخانه ساريت توسط شركت مدار از موسسات زير مجموعه بانك ملي به شخص خصوصي با قيمت يازده و نيم ميليارد تومان و به صورت شرايطي واگذار شده است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.109 seconds.